drömmar

Är ledig två dagar i rad ..så skönt.
Igår var vi hos AK,EK och EM vi spelade mario bland annat...vilken nostalgi känsla man fick, och att man fortfarande kommer ihåg vart alla svampar och blommor är=)fast det var evigheter sen man spelade sist.
Sen på kvällen var vi med våra kompisar och spelade poker och tro det eller ej Tobias van=)jag kom en god tvåa=)av 6 personer=)är ganska nöjd ändå...Tobias van ju bara för att han hade sådan tur med korten.
Vi har skickat ansökan om bidrag inför Ryssland resa till PMU, det vart lite stressigt där på slutet för att pastor i den kyrka som vi ska till var på semester(bortrest), så lite panik fick man om hur vi skulle  hinna få fram alla papper som behövdes, men det gick  bra till slut.
Jo har börjat drömma så konstiga drömmar, jag drömmer alltid nått men jag undrar hur är det med drömmar egentligen, drömmer man det man är rädd för eller det man tänker på eller är drömmar som många säger som man inte kan styra över?Om jag vaknar till och så drömmer jag nått bra så kan jag bestämma mig för att drömma vidare på samma dröm.
I natt drömde jag att vi fick 47 kroner i bidrag, vi blev jätte ledsna och bad om mer bidrag, för 47 kroner skulle inte ens räcka till mat till slut fick vi i överflöd 74 TUSEN=)synd att det var bara en dröm=/
Snart ska jag och Tobias åka på massage, skönt.
 Dagens anektot:
 "-pappa varför är du vegetarian?
-för att vara snäll med djuren
-varför äter du då deras mat?"


Kommentarer
Postat av: Mammijojj

Hinner inte svara mycket, är så trött. Ska åka hem nu men jag log åt anekdoten! är den rysk? Jag tror att man kan drömma både proftetisk, "bearbetiskt" och "undermedvetiskt"Hittar på nya ord i farten =)
älsk du!
Drömmer om att få åka med till ryssland och bo där ett år =)

2008-04-07 @ 17:09:12
Postat av: Jennelie

Tack för uppmuntran du skrev på min blogg!
Du ska veta att jag beundrar dig också! Du är en riktigt vacker och stark maskros som trängt dig upp genom en liten, liten spricka i den hårda asfalten och strålar i triumf, gul som solen! Maskrosbarn... Jag har haft det så bra hela livet. Jag vet verkligen inte ett dugg om vad verklig kamp (och styrka) innebär. Stor, stor KRAM!

2008-04-08 @ 20:43:41
URL: http://jennelie.blogg.se
Postat av: Mammysik

Jag tittar varje dag efter nya inlägg och längtar efter nästa (bara så att du vet)
potsiloj i abnimath

2008-04-09 @ 17:41:16
Postat av: Jennelie

Jag också!

2008-04-10 @ 23:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0