Ledig helg!!!

Nu var det flera dagar sen jag skrev sist.
I veckan har jag bara jobbat och suttit på bilskolan efter jobbet, kom hem och var jätte trött och så var det hela veckan förutom tisdag för då firade jag och Tobias våran 1års dag som gifta. Helt otroligt det har redan gått 1 år.
Vi myste, gjorde egentligen inte så mycket,var ute och åt på en restaurang och sen såg vi på film.
Vi kom på att i Umeå finns det inte så mycket att göra om det är dåligt väder och om man inte ha så mycket pengar.
Men det blev en bra dag till slut även om den började lite deppigt för mig.
Igår var vi på ungdomsamlinhen i kyrkan, det var ett par tjejer från bibelskola Arken(från Stockholm)som var där och vittnade och predikade. Det vart lång men stark predikan. Den handlade om depresson och att Gud är den ända utvägen, den ända som gör att livet är värt att leva, att älska sig själv för den man är.
Vi var och fikade efteråt med alla kompisar, kom inte hem först vid 12 på natten så nu är man lite hängig, det känns i kroppen att man inte har fått så mycket sömn i veckan. Det är så skönt att i helgen är båda jag och Tobias lediga. Inget särskilt planerat annant än stor handla och kanske städa för nästa vecka kommer Tobias släktningar det blir full rulle, tur att jag jobbar natt då..så att man hinner umgås ändå.
NU börjar solen titta fram lite..det kanske bli bra väder ändå i helgen.
Här kommer några bilder från en fin solnedgång för nån vecka sen och bilder från min och Tobias 1 års dag.
och så såg vi ut för ett år sen

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Fin fina bilder :)

2008-04-12 @ 11:47:23
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jag har också en ledig helg :D underbart!

www.rebeccasblogg.se

2008-04-12 @ 11:52:23
Postat av: Rebecca

Detsamma till dig :)

www.rebeccasblogg.se

2008-04-12 @ 13:14:12
Postat av: evelina

så otroligt att det redan hunnit gå ett år. jag tänker på dig massor lena

2008-04-13 @ 00:22:42
URL: http://evve.blogg.se
Postat av: Mammijojj

tänk att det är ett helt år sen som våran prinsessa fick sin prins =) tänk gärna lite extra på din egen sång att:
"Störst av allt är kärleken
Den kärleken som Gud ger till oss
Den övervinner allt, bär oss genom livet.
Den kärleken är grunden till idag."

2008-04-14 @ 17:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0