saknad

En dag till utan dig
Inte längre eller kortare än igår
Nätter blir långa om man vet
Att livet har levts i onödan
Våren den glatt knackar på dörren
Men i själen är stormit, som vanligt
Du har levt i mitt hjärta, nästan hela mitt liv
Nästan hela mitt liv är du inte med mig
Du försvann som om du ens aldrig har funnits
Du försvann väldigt plötsligt
Och jag hann inte säga adjö



Framför dig jag står, min Räddare
Jag har gått halva vägen, är trött
Jag ber dig "Förlåt mig"
Att det tog sådan tid- jag gick vilse
Att Gud finns, jag sökte svaret
Bad till Gud
Visa mig var kan själen få ro

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint du skriver... Tänker på dig, lillasyster!

2008-04-24 @ 22:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0