Skön dag

Ja dagen kan bli bra fast det är ingen sol ute=(
Tobias flög till Stockholm tidigt i morse, till intervju på PMU, den högsta chefen skulle vara där till och med, Hur man ska tolka det vet ej=/men hoppas nått bra.
Jag är ledig idag men fick ändå kliva upp tidigt, för en arbets kollega bjöd mig på spa. Jag kan bara säga ,det var värt en tidig morgon. Vi hade sååå underbart skönt. Vi simmade, relaxade=)bastade och allt som går att göra på ett spa,åt en god sallads buffe till lunch, tiden gick så fort. NU är man mör i kroppen men även om man är trött och känns som att man ska somna när som helst så är det en skön trötthet, inte den där jobbiga vanliga tröttheten som oftas är. Nu är man fräsh,pig, lite hännig och trött på samma gång. Hoppas att man inte få tränings värk i morgon, som jag brukar oftast få av lila minsta....
Sååå nyttig jag har vart idag. Så stolt man blir.

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att höra du har haft en skön dag i går.
Det är du värd! Kram på dig gumsegumman =)

2008-04-22 @ 13:38:20
Postat av: jennelie

ÅÅÅÅH vad härligt! Det var verkligen rätt åt dig! =) Vill ocksååååå!

2008-04-24 @ 21:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0