Tack!!!

Tack alla som läser mitt blogg och komenterar.
Man vill så gärna svara på era komentarer men jag vet inte var man ska skriva,i komentarer eller här(de som inte har egen blogg)
Idag skiner solen, fjärde dagen i rad...vilken lyx=)jag  har blivit brun=)ja brun, inte tomat röd och bränt som jag brukar bli. Jag har bara kunnat sitta typ 1 timme per dag=)vilket gjorde att jag inte brände mig.
I helgen har stora syster varit i Umeå, så underbart att träffa henne, även om det inte blev så mycket.
Jag har haft full fart hela veckan och inte hunnit skriva här. För första gången i mitt liv smakade jag tjäder, det var faktiskt mycket godare än jag hade förväntat mig.
hej svejs så länge=)

Kommentarer
Postat av: Mammojojj

Jassådu du är en tjäderätande dotter till mig numera =). Härligt att höra att du är brun och inte bränd! kram

2008-04-20 @ 13:43:58
Postat av: Jennelie

Puss älskling, det var underbart att träffa dig med! Önskar bara vi hade fått en ostörd tjejkväll utan biljett-tjafs... Men snart kommer du ju HIIIIT! :-D

2008-04-21 @ 20:48:15
URL: http://jennelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0