Dans...

Såg nyss en dans film, jag blir alltid så rörd och avunsjuk på dem som kan dansa så vackert.
Dem som kan förmedla sina känslor (inte bara tekninska steg)genom dans, är helt otroligt.
Har sett många dans filmer med Patrick Swayze, tycker att han är helt underbar, i den här filmen var han fru (i verkligheten) med också, vilken magi dem skapade i filmen.
Önska man kunde dansa så vackert. Men det är en av mina drömmar som är just vad dem är , bara drömmar som aldrig kommer gå i uppfyllelse.
Nu när vi har gått in på mina drömmar kan jag väl göra en dröm lista bara för skojs skull
Spela någon sort instrument helst piano och gitar
Skapa musik och texter
Kunna dansa
Måla, rita
Fota
Kunna skriva  noveller , dikter, sagor
Sticka, sy
Säkert nått mer som jag inte kommer på just nu, men den här listan är nog lång redan.

Kommentarer
Postat av: evve

fina, men du gör redan det som betyder mest. Att vara du<3

2008-08-30 @ 00:06:31
URL: http://evve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0