Bilder från Gran Canaria...

så här var utsikten från vårt"hotell lägenhet"
på ena sidan var haven på den andra poolen
det här var sent på kvällen då solen hunnit försvinna.
men ärs det tar sådan tid att lägga upp bilder på den här uppkopplingen så jag avaktar och lägger in resten av bilderna en annan gång.
Sen är jag egentligen inte på humör att minnas det fina och goda idag.
Skit dag!
Ibland känns det som man inte vet vem man är, vad man gör och säger och varför gör man det.
Ibland blir man så rädd för sig själv och sina tankar.
Ibland vill man bara försvinna från omvärlden.
Ibland vill man inte känna, tänka, minnas.
Ibland känns det som att man inte känner jorden under fötterna.
Ibland är allt bara mörkt och negativt.
Hur mycket man än anstränger att försöka se positivt så går det inte,man kan inte göra något åt det.
Mörkret håller en sin grepp så hårt.
Ibland är man så förvirrad i sina tankar och känslor att man vill bara skrika ut sin frustrationen.
Idag orkar jag inte vara positiv och glad.



Kommentarer
Postat av: Erik

Hm ,tungt med svarta dagar.

Vill du prata om något är det bara att du ringer. Lyssnar gärna.



Sitter själv hemma å tar det lugnt. Em är hemma igen och ligger så sött i sin säng.

Jag hoppas vi kan träffas något mer nån dag. Kramar

2008-12-04 @ 00:10:47
URL: http://fota.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag känner igen sådana dagar! Du är älskad och värdefull oavsett hur du känner,tänker, säger och handlar! kram till min lenytska!

2008-12-04 @ 13:19:17
Postat av: Jennelie

Stackars gumman... Ljublju tebja!

2008-12-12 @ 15:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0