Gran Canaria

vårat Hotell "Altamadores"i Amadores, 1km från Poerto RIco, den låg högst uppe i en av bland alla de höga berg som fanns där överalt. Knappt kilometer från den atlantiska havet och stranden.

I väntan på solnedgången, solen gick ner så fort, man såg hur den VErkligen gick ner.
och till slut fick vi den =)

två av mina favorit bilder, jag är lite stolt över dem=)

och det fanns många blommor, av alla sort färger






Ni får gärna komentera bilderna..vore kul att höra vad ni tycker=)

Kommentarer
Postat av: Erik

Å så härligt! Massor av läckra kort, å så måste jag ju säga att jag badat på samma strand. (tredje sista bilden)

2008-12-04 @ 22:16:46
URL: http://fota.blogg.se/
Postat av: tovelina

ååh, vad fina bilder :) så roligt att ta del av andras liv! ^^

och tack för kommentaren på bloggen, jag behöver nog höra att det inte är kört för det är lite så det känns nu /: högskola känns så övermäktigt, men jag ska kolla upp möjligheterna med folkhögskola (: jag hoppas också vi ses snart, vore underbart!

KRAMAR

2008-12-05 @ 00:09:59
URL: http://toveliina.blogg.se/
Postat av: Jennelie

Urläckra solnedgångsbilder. Sådana verkar du vara något av en expert på! Och Tobias Don-Juan-blick är inte att leka med... ;-D Ni kanske skulle engagera er i Angelinns modellförening båda två!

MASSOR AV KRAMAR OCH TACK FÖR SENAST!!!

2008-12-12 @ 15:28:30
URL: http://jennelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0