Mamunt

Igår var jag med mina svärföräldrar på en "advends konsert" på Missionskyrkan.
Det var Lycksele mans kör....bestog av ett 20 tal äldra män och så var höjden på den hela att sångare från kristen rock band Mamunt var där. Han är egentligen från Rusksele. Han var där med sin fru och de sjöng såå vackert, man rös av deras röster.
Dem sjöng inte rockigt utan en sköna lugna sånger som berörde en till tårar.
Önskar att han hade släpt en skiva med hans låtar och  rösten. Då skulle jag vara den första som köpte skivan.

Kommentarer
Postat av: Kristin Skoglund

Hej Lena å Tobias!

Här kommer en hälsning från mig.

Jag vill på detta sätt sända en kram och önska er en God Jul och Gott Nytt År!!

Jag är alldeles tagen av alla dessa underbara bilder som du tar Lena!Vilken fotograf!

Ni ska ha det så bra och Gud Välsigne er!!

Bamse kramar från Kristin och pojkarna

(Jag ska vara i Bäsksjö till Jul!Underbart!)

2008-12-12 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0