Vinter!!!

Det är sååå mycket snö här, helt otroligt, vilken omstälning att komma från sol och värme till iskall vinter=/
Idag har man suttit hela dagen vid dator och sökt jobb och lägenheter.
Fixat med mitt utländska pass, som ska förnyas, så många blanketer som ska fyllas i och det är i princip samma frågor i alla blanketer.
 En av frågorna var att man skulle skriva, rangordna vad man har syslat med i tio år.
Upptäkte att det är så mycket man har gjort, men har man blivit nå klokare av det? Av all plugg och jobb som inte så växande direkt. Men jag ska inte klaga alls. Det var häftigt att rangordna allt på papper och se det svart på vitt.
10 år, va fort har de gått.
Senare ska jag lägga in lite bilder från Gran Canaria.
Nu tror jag har fixat allt för idag.
Imorgon är ny dag och nya möjligheter som min kära man skulle har sagt just nu.

Kommentarer
Postat av: Jennelie

Skönt att ni är välbehållna och hemma igen!

Hoppas vi ses snart.

2008-12-02 @ 23:02:09
Postat av: Mamma

Skönt att ha er hemma igen! Ta och njut av alla lediga minuter och hämta kraft av december i Sverige. Gnistrande stjärnor, skimrande snökristaller och glimmande ljus. Se hur ljuset llyser i mörkret och fyll på av framtidstro och hopp. kram

2008-12-03 @ 13:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0