elektroniken

idag är inte lika fint väder som det var igår
ingen sol=(
jag kanske bo på fel stället så mycket som jag älskar solen
solen är som balsam för själen
vi har köppt nytt mp3/mp4 till rysslands resa..med större minne och som man kan se filmer och lagra bilder på
vi köpte en för typ en månad sedan men så hände den sig efter 1 dag så vi skickade tillbacka den och fick en annan och tro det eller ej även den hängde sig efter en dag ..jag blir galen!!!
tålamod ..andas...
snacka om otur för andra gången i rad
det är nog inte menningen att vi ska ha den
snart ska jag till min efterlängtande massarg hoppas jag kan glömma allt som är jobbigt och bara slapnar av, det skulle jag behöva=)och best av allt den är grattis, jag få det innom jobbet,bra va??=)
sen ikväll ska vi till skellefteå träffa paret som vi ska åka till Ryssland med ska bli spännande
och sen ska jag jobba inatt
så ser min dag ut idag 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är lite ombytta roller idag då. Igår hade vi inte fint väder alls, men nu är det blå hemmel och strålande solsken igen :)
Ha en bra dag!

2008-02-18 @ 12:08:45
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Sanna

här är det sol.

2008-02-18 @ 12:09:10
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0