fortsättning på dagen

ja dagen blev inte så tokigt ändå
solen kom fram och drog ut mig ur mörkret,nedstämdheten,tröttheten
det ända timmen på dagen som jag och min man hade tillsammans idag åkte vi till stan och köpte glass som vi satt på torget, ute i solskenet och åt.=)ja jag vet vi måste ha sett lite konstiga ut men det var jätte jätte gott och inte alls kallt...bara om händerna lite=)det blåste lite kallt  ibland men solen sken och värmde ansiktet=)
det var såå mysigt,fåglar sjöng och det var en riktig vårkänsla.
när det blåste för mycket gick vi in på affärerna men till slut hittade vi lä bakom frasses=)
sen åkte tobias till jobbet,jag träffade en kompis pratade lite och nu är jag hemma igen,vid datorn så klart=/
jag vet man borde göra nå nytta när man är väl ledig men jag orkar inte så då blir det en kväll med dator=)

P:S jag tror att man börjar få färg på ansiktet av det lilla korta ´stunden i solen idag,så känns det i ansiktet just nu iallafal=)och det gillar ju jag..att bli bruuun alltså =)
Tack Gud för det fina vädret på min ända lediga dag=)

Kommentarer
Postat av: Starshaja Sestra Jennelie

Ååååh vad skönt med en glass-stund i solen! Det är sånt där som gör att man orkar leva vidare! =) Pappa är här just nu, bara över dagen. Vi har varit ute i skogen på en mini-utflykt. Det blåste för mycket för att gå ner till Mälaren som jag och ungarna brukar. Fredrika är jätteförtjust i morfar. Hon ropar på honom hela tiden. Idag sa hon en mening med flera ord! "Här finns det leksaker", sa hon.
"Hää ki ke ge-ka-ke" lät det ungefär. LÄNGTAR EFTER DIG!!!

2008-02-22 @ 17:16:14
URL: http://jennelie.blogg.se
Postat av: lena(svar på jejes kommentar)

åhh så mycket dem utvecklas och växer allt går så fort med barn,så synd att man missar att vara en del av deras liv=(ni få flytta hit nu när ni är klara med huset=D saknar er också så mycket
kramar från moster lena

2008-02-22 @ 20:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0