jiiiihhhiii!!!!=D

måste skriva fort,är lite stressad=/
igår var jag på bil skolan och läste teori för första gången på över två månader,har bara repetionen kvar men det är ju sååå svårt..eller så har jag glömt allting...men man tycker ju att repetionen ska vara lättast för  man har ju redan läst om allt, men icke, satt i nästan fem timmar och gjorde testet typ 6 gånger och klarade bara en gång=(
blev så sur och besviken, jag kommer aldrig att bli klar med körkortet.=(
Nu fick jag veta också att om man inte skriver teori innan maj då blir uppkörningen och teori på samma dag=(
>snacka om att ha pressen på sig,det hinner jag aldrig jag har knappt börjat köra ens.Blä blir bara på dåligt humör när jag tänker på det.
På kvällen hade vi sällgruppen och vet ni vad som gick upp för mig
Att det är bara 5 dagar kvar tills vi ska åka till Ryssland!   jiiihhii
så nervös man börjar känna sig,ska tolka hela veckan,även om man har tolkat många gånger nu så är det lika nervöst varje gång,nu ska jag tolka i helt ny sitration också...föreläsningar=/seminarier..ursh
GUd hjälp mig!!!
började prata mer ryska med Tobias för att komma in i språket. Tobias skrek "slava bogy"när jag äntligen började prata ryska=) på tal om min kära make så vet ni vad?jag fick blommor av honom igår,lilla=)jätte fina ska försöka lägga in kort på det.Vet inte om det är för att smöra eller för att som han påstår att han kände att han ville det.
SKa sanningen fram tror jag det var lite för att smöra, för jag var arg på honom hela dagen.=)
image3visst är den fin=D?
idag är det strålande sol,har suttit och gissa vad?ja , solat=)
det är så härligt när fåglar sjunger och solen värmer ens kinder,då är det vår=)då finns det inga bekymmer.
här är det dagens bild=)som sagt jag är lite stressad=/det kanske märks=)
Men nu ska jag på jobbet=(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååh gumman!
Stressa inte upp dig för körkortet! Det kommer när det kommer! Var sak har sin tid. Andas! Iiiin-puuhhh!
Vad gulligt av honom att köpa blommor! Försök att inte vara så arg på honom! Jag har också hett temprament och på bröllopet fick jag höra att jag skulle "vakta tungan så att den ej tänder eld på erat hem"... Det har faktiskt blivit bättre med åren... Tänk på det du också! Saknar dig, min bitska lilla piraya! Pöss!

2008-02-26 @ 21:24:34
URL: http://jennelie.blogg.se
Postat av: Mammijojj

Åh vad kul att läsa vad min lenytska skriver! Tänk att jag har tre vackra och intelligenta döttrar med tillhörande män! På tal om man så det han gjorde var inte att smöra utan att "blomma" =)Så heter det om du inte visste det. Det är något som de (männen) gör när de vill ställa saker tillrätta och få frid med frun. Det är inte alltid blommor man vill ha men att uppmuntra alla försök till att skapa enhet och glädje är något som en vis fru gör och har mycket att vinna på =)
Kram till min älsklings underbara fina snälla goa rara duktiga dotter lena.
Klart att du klarar körkortet. Kom ihåg att det är en körskola och det betyder att man inte förväntas kunna innan man lärt sig! Lita på Gud och ta det lugnt. Du har klarat av mycke större utmaningar redan i livet än att ratta en liten bil och skriva ner vilka regler som gäller när man gör det
Upp med nosen och le mot dagen som kommer.
Du som ska få åka till ryssland på söndag! Lyckans gullegris! kram

2008-02-27 @ 14:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0