puhhh..såå trött och less

ja precis det är just det jag är..trött med stort T och less med stort L
nu har jag jobbat min sista natt för veckan ,har jobbat nästan hela veckan natt,varenda dag och nu är jag såå slutkörd och trött och less på jobbet men man måste ju på nått sätt kunna betala räkningar så jag vet jag borde inte klaga utan vara tacksam för att jag har jobb, det finns ju så många som går arbetslösa
men egetligen tycker jag inte det är såå svårt att få jobb som alla andra påstår att det är,bara  man är villig att jobba med vad som helst så finns det Mycket jobb.
idag är min första och ända lediga dagen på hela veckan..skönt minst sagt=)
det jobbigaste av allt är att jag och min man går om varandra hela tiden..han har skola på dagarna då jag är ledig och nu även om han ska också jobba i helgen på mitt jobb så kommer vi knappt se varandra ändå.
surt!!
men sånt är väl livet...
få se vad jag ska hitta på idag om jag ens orkar göra något vet ej...man blir helt dagavilt och vänder på dygnet


 


Kommentarer
Postat av: Starshaja Sestra Jennelie

Vad gullig du är! Länge sen jag hörde det ordet... Här nere förstår de inte vad dagavill är förnågot!

2008-02-22 @ 17:09:52
URL: http://jennelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0