skön dag

igår var skönt dag med min kompis evve=)
den började med att efter ett natt pass på jobbet så var jag hos tandläkare och fick en ganska bra besked med tanke på att jag har inte vart hos tandläkare på 7 år minst=/så jag hade förväntat mig typ 10 hål=)
men hade bara två små..dock massor med tandsten,men jag säger bara en sak PENGAR och en en gång pengar
jag fattar varför en människas hälsa ska kosta så mycket?kan någon svara mig på det?ja ja jag vet läkarna ska också försörja sig men varför kan inte komunen står åtminstonne för hälften om äns det skulle göra så mycket skilnad..det är sssååååå dyrt,hemskt man blir ju ruinerad om man ska till tandläkare varje år och bara undersökningen kostar 600 kronor och det för att man ska få veta hur många hål man har...hm
men jag får väl vara tacksam för att jag inte hade så många då
sen kom evve till mig,vi var på stan några timmar,fast jag brukar tycka att det är jobbigt att gå på afärerna och shopa så var det kul att göra det med evve=)sen var ju rea och hur ska jag kunna motstå det?=)
sen åt vi älgskavs gryta hos mig och johanna kom precis till tårtan...vi spelade "spekulation"mer behöver vi inte skriva om det...Jag fattar inte ju äldre man blir desto sämre förlurare bli man, speciellt mot min man ..man brukar ju säga om man inte vinner själv åtminstånne heja på din man, men jag är helt emot honom om han vinner över mig då få nogån annan vinna om inte jag vinner ..hemskt va?konstig jag är=)
dagen avslutades med en skön dansfilm=)och jag åkte till jobbet=/
dagen gick så fort.

Kommentarer
Postat av: evelina

tack för dagen med dig min fina:)

2008-02-21 @ 23:28:04
URL: http://evve.blogg.se
Postat av: Starshaja Sestra Jennelie

Nämen vad säger du?? Dålig förlorare? DUU??? Du kan inte mena allvar! ;-)

VAD KUL att du har skaffat en blogg så att man kan hålla lite koll på dig din lilla lurifax!
Ljubju tebja, sestrjånka!

2008-02-22 @ 17:05:10
URL: http://jennelie.blogg.se
Postat av: Pappinjoj

Nada bitj´ blagadarna chto tolka 2 dirok. Tjeres 6-7 let eto malo. Subnaja vratja skora podechevle bodjet. Slava nasha novaja gasodartsva, asobeno xristdemokratskaja partija! Na pokera ja globokaja snajo tebja. Ne pomnish posledninj ras u nas?? Ljobljo tebja.

2008-02-28 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0