Möhippa

Nu är lappis slut, =(lite vemodigt men skönt också. På lördag var det fullt med folk i det stora tältet.
Många kom till tro. Det finns mycket att skriva om dem här 10 dagar som har gått men just nu hinner jag inte.

Igår var jag hela dagen på en möhippa, det var jätte kul att ha en tjej dag, jag har glömt bort hur 15 tjejer som pratar samtidigt kan låta och det gick upp för mig  hur mycket tjejer pratar, i jämförelse med killar=)

På fredag  hann jag till och med övernatta i Bäsksö. Dorrit och Angelinn rövade bort mig=)
Jag hadde glömt bort att jag skulle tolka dagen där på så Tobias fick ta det och han klarade sig galant=)
Skönt att ha en avbytare=)
Snart ska vi fara till Skelefteå och hälsa på ett par kompisar, imorgon ska vi hälsa på ett par kompisar i Lycksele,
på onsdag ska vi träffa ryssar för sista gången(sen far dem)på torsdag ska vi till Umeå en sväng.
Sen blir det fjälvandring för Tobias del och då har jag hela helgen för mig själv.
Skriver nu för att jag är inte säker om jag hinner skriva nått mer i veckan.

Solen skiner och magen kurrar=)

Kommentarer
Postat av: Jennelie

Hej stumpan! Slå gärna en signal nån kväll!

Vad är det för personlighetstest du gjort förresten?

Lyckos dig som fått vara på hela Lappis. Nu ska jag snart ner till Smålandskonferensen där Elia är med sin farmor och sina kusiner. Ska bli härligt med en rejäl dos Jesus! :-) Ska bo i en husvagn med min kompis mamma, så jag slipper bo med barnen. En andningspaus är precis vad jag behöver. Kram!

2008-07-07 @ 19:01:56
Postat av: Johanna

Hej Lena!

Om du inte är 150 % upptagen när du är i Umeå kan du väl höra av dig om du vill :) Jag är ledig några dagar. Kram!

2008-07-10 @ 02:11:19
URL: http://johannis3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0