"upp och hoppa"

Nej det här går inte..man kan inte ligga och vara sjuk hur länge som helst.
Nu ska jag palla mig upp...för det är mycket som ska göras.
Först och främst ska jag städa undan lite all snor -papper som ligger överalt och diska upp bergen med disken.
Sen måste jag börja packa.
För imorgon då sticker vi "världen runt"eller rättare sagt sverige runt=)nja iallafall nästan hela sverige=)
Första stopp blir i sveg och på tisdag fortsätter vi neråt landet...få se om vi åker ända till malmö eller öland...tiden får visa.
En hel vecka på resande fot med bilen..det ska bli kul att hälsa på alla kompisar som man inte har träffat på länge.
Hoppas bara att jag slipper snorande och hostande.

så vi kanske hörs så smånningom.......

Kommentarer
Postat av: Jennelie

Stackars gumman då! Först myggtortyr, sedan sjukdom... Jag lider med dig! Själv blev jag snuvad på min smålandssemester! Elia bröt armen och vi fick spendera nästan två dygn på sjukhus. Jag missade alla de härliga mötena och sömnen i egen husvagn. I stället blev jag väckt hela nätterna av Elia som hade ont, behövde kissa, behövde vatten, hade ont, vägrade ta smärtstillande, skrek och höll resten i rummet vakna osv... Barn som är sjuka kan bli riktigt odrägliga har jag upptäckt! De märker ju att de får nästan allt de pekar på. Jag har haft fullt sjå att få honom att förstå att man inte får vara otrevlig och domdera bara för att man är sjuk. Det förvånar mig inte att vissa kungar och prinsar genom historien blivig så otäcka och mördat en massa folk. En pojke som får allt han pekar på och får skrika och bete sig hur som helst kan inte bli annat än förstörd! Människan mår inte bra av att alltid få sin vilja fram, helt enkelt. Det kan vara bra att tänka på när man stundtals är arg på Gud för att man inte får sin vilja fram. =)

2008-07-15 @ 13:24:28
Postat av: Anonym

Vart bor ni numera Lena?

2008-07-15 @ 22:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0