körskola

Idag gick arbetsdagen fort, kanske för att jag var tvungen att sluta 20 minuter tidigare,psykologiskt kändes det lättare=)
Direkt efter jobbet hade jag min första kör lektion(sen december) på körskolan, i stan.
Lärare är så otroligt lung och snäll.
Så otroligt trött nu, sov dåligt i natt, hade en hemsk mardröm. Känns skönt att äntligen sätta mig.
Imorgon är sista dagen sen är det helg...så skönt.
Nu för tiden uppsakttar man helger verkligen, det känns att det är verkligen helg.
På mitt förra jobb jobbade jag mycket på helgerna vilket gjorde att man fick nästan aldrig den där speciella helg känslan.
Imorgon slutar vi tidigt också, sen har jag två lektioner på rad på kör skolan och sen bär det av till kära Bäsksjö.
Det var länge sen man var där, sist var det jätte mycket snö där, det är det knappast nu.

Kommentarer
Postat av: set

Titta gärna förbi!

2008-06-12 @ 21:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0