Midsommar!!!

Helgen i Bäsksjö.
Bilderna får tala lite för sig själv, orkar inte skriva så mycket ikväll, annat än att det känns skönt att man hann träffa nästan alla man ville och var tvungen. Även om det var lite stressigt där ett tag.
Helgen började med att jag fick en present från mina föräldrar,nått jag har önskat riktigt länge men var för snål för att köpa själv. Nu kan alla smycken vara på samma ställe=)och ser mer städat ut. Visst är den fin=)Tårtan fikck man också=)nej jag fylde inte år=)


Orkar tyvär inte lägga upp alla bilder nu, så förtsättning följer.....

Kommentarer
Postat av: evve

haha, det jobbiga är ju att det är sant. De spelade mkt bättre.. :) så nu får vi se om de vinner, det är nästan så att jag hoppas på det nu. en riktig askungesaga i fotboll;) ses snart! tack för senast! pusshej

2008-06-24 @ 11:49:52
URL: http://evve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0