Regn!!!!!

Det regnar och regnar i floder, jag undrar hur mycket regn det finns i himmelen?
(När jag var liten så trodde jag att regn var Guds tårar och fick alltid så dålig samvete att man har gjort Gud ledsen, vilket ledde till att jag blev ledsen av det själv. Jag var inte ens kristen då.)
Det spöregnar 3 e dag i rad,dag och natt, det blåser, det är kallt...
Förra vecka var så varmt men då jobade man och var inne på dagarna och på kvällarna orkade man inte gå ut. Nu ångrar jag så otroligt mycket att jag inte tog vara på de där dagrna.
Nu är det en pina att måste gå upp ur sängen på morgonar, när man kommer hem vill man bara krypa under varm täcke och sova och sova och sova.
På tal om att sova..inatt drömde jag hemsk dröm om varger som kom in i mitt rum, även om de inte skadade mig utan bara stog och kollade på mig sen gick de iväg. Känns det ändå på nått sätt obehagligt. Märklig dröm, jag vet inte varför men jag har tänkt på den hela dan och tänker fortfarande,den förföljer mig med någon sort obehag och nått annat som jag inte kan plasera. Känla av att det betyder nått och de ville säga mig nått, jag vet låter helt crazy...
Idag är det fotboll, det är det ända dem på radio pratade om idag. Har hunnit bli så less och trött på det.
Ibland känns det som att sportet är det viktigaste i livet, när det finns mycket viktigare saker. Det är ju bara ett spel.
På radio nyheter sa de att kvinnliga radio fotbollsreportrar få otrevliga samtal från folk som inte  vill att de ska vara  komentatorerna på fotbollen. Snacka om könsdeskriminering!!!!  Upprörd man bli.

Kommentarer
Postat av: Jennelie

Heeej gumman... Har inte haft nån ork eller tid att vara på Internet. Inte skrivit något på min egen blogg på länge. Skolarbete... urk... Det där med din dröm... Jag drömmer ofta konstiga saker och David hjälper mig att tyda. Oftast tror jag det handlar om känslor man bearbetar. Du är kanske lite rädd för all förändring som sker nu och för det okända i framtiden? Känn efter vad det är du går och grubblar över på dagarna så ska du nog se att vargarna är hjärnans sätt att konkretisera dessa diffusa känslor. Ring nån dag! Kram!

2008-06-10 @ 23:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0