3+vår

NU har vi äntligen kommit lite till ro. Nu kan man andas, njuta och leva igen.
Har packat och städat och vart i farten 4 dagar från tidigt på morgonen till sent på kvällen.
Tur att svärföräldrar kom och hjälpte till sista dagen annars skulle det aldrig gått så smidigt och fort,mina fötter och händer värker än.
På söndag presenterade vi i  Tobias församling om våran Rysslands resa, de bad för oss, kändes bra.
Samma möte var det så stark dop, jag tror det var det starkaste dop jag varit med om. Nattvarden som avslutning helt enkelt en riktigt fest=)
Min tacksamhets lista:
Att man slipper packa upp alla saker en gång till, förutom kläderna och det nödvändiga(eftersom vi hyr ut i andra hand, dvs alla möbler och sånt finns)
Att vi har fått jätte mysig billig lägenhet.
Att man efter massa krångel har en trådlös bredbands anslutning till internet och jag kan sitta vart som helst och surfa till exempel är jag ute i solen nu.
Att man har bara 5 minuter till jobbet.(att slippa pendla till och från jobbet)
Att man har fasta tider med lunch och lediga helger och röda dagar.
Att solen skiner varje dag.
Mest är jag tacksam för att jag har fått förmånen att uppleva vår blommningen 3 gånger på en månad.
1-a var nere i sörland i början av maj, sen var det i umeå i sluttet av maj och nu har man flyttat hit precis när allt blommar ut som bäst. Doften av gräs, blommor, sommar och SYREN allt är så ljuvligt....

Idag var min första dag på den nya jobbet, det var lite pirrigt,nytt, jobbigt, roligt, ont i fötter och huvudet av alla lukter och ljud man inte är van att höra 8 timmar. Men jag är ändå nöjd. Jag slapp laga middag=), blev bjuden av mina svärföräldrar,snacka om att bli bortskämd=).
Tobias  ska vara borta i Stchlm hela veckan=(på utbildningen inför Rysslands resa.
Nej imorgon är en ny dag och jag ska upp tidigt, skönt att det är allafall ljust nu för tiden när man ska gå upp så tidigt på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0