blank is på havet

Idag är det ytterligare en dag till med strålande väder, helt molnfritt, och det bästa allt; min och tobias lediga dag.
Dagen började med frukost på säng sen kunde jag inte hålla mig från solen ..så hela morgonen satt vi på våran altan och solade. Jag blev lite bränt(eller skulle blivit det rejält om inte Tobias tjuv sprejade solkydd på mitt ansikte)=(
Sen åkte vi till havet och där var det spegelblank fin is ..(det du papsing)så vi var så överlyckliga och åkte skridskor i en timme,det var så underbart,jag hade inte tänkt skriva så mycket till utan bilderna få tala för sig själv=)

Nu ska vi börja med maten och snart kommer Johanna på besök.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅåh vad härligt! Det var ni värda! Saknade er i påsk. Stora kramar från oss & tre sussande småbarn.

2008-03-24 @ 21:59:59
URL: http://jennelie.blogg.se
Postat av: Pappa Jonny

Å, vad jag blir avis alltså. Jag har inte kunnat åka med mina långfärdsskridskor en enda gång denna vinter. Men idag hade jag det jättehärligt. Tog skotern och åkte ner till sjön och borrade några hål och satte ut gäddsaxar. Solen strålade och jag är alldeles brun nu. Vad kul att ni stadsbor också får uppleva naturen lite, men inte går det upp mot en dag och natt i stugan väl? När ska ni komma och övernatta där. Bra tid nu när våren närmar sig. Ni får låna skotern om ni är snälla. Kraaaaaaaaaam!

2008-03-26 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0