Förkyld

Ja den här året har jag vart förkyld varenda månad, det är sant, jag brukar överdriva men inte nu.
Nått fel måste det väl vara?i tre dagar hade jag ont i halsen och idag har det brutit ut mer.
Jag är sååå less och trött på att vara sjuk jämt, jag som brukar vara sjuk max en gång per år. Det tar på krafterna som jag inte ens har i vanliga fall och allting blir bara grått,svart,mörkt i tillvaron.
Dagen inlägg blir deprimerande,jag kommer inte att skriva så mycket om  det för då kan det komma massor av ord som jag vet att jag kommer ångra sen när jag mår bättre.
Jag är trött och less på allt och alla, vill försvinna ett tag. Det blir ändå bara negativa ord.
Idag ska jag till tandläkare,rädd och har ingen lust. Åh jag skulle vilja somna bort från allt ett tag.
En kompis föreslog att göra en hälsoundersökning, kanske kan vara skönt att få veta om man har nått fel. kanske kan man få svar på vissa frågor, t. ex huvudvärket .m.m.  Min hälsa har inte blivit undersökt sen jag var 13 år om ens det går att kalla hälsoundersäkning. Jag litar mer på den svenska sjukhuset än ryska.
oj va osammanhängande allt blev.


Kommentarer
Postat av: Jennelie

Älsklingen!!! Inte visste jag att du är sjuk så ofta! Eller att du brukar ha huvudvärk! Gumman... Du borde kolla upp det. Frågar du mamma så ska du köpa hennes super-duper-vitamin-pulver =). Frågar du mig ska du köpa råmjölkskapslar och rosenrot. Förutom att äta allsidigt förstås (=även äckliga grönsaker)! Men du kanske inte vill ha några råd, utan bara lite medkänsla... I så fall: Jag lider verkligen med dig! PUSS!

2008-03-27 @ 18:58:30
URL: http://jennelie.blogg.se
Postat av: Pappa jonny

Oj vad jag önskade att jag vore nära min lilla deppade Lenka. Då skulle jag försöka trösta lite.
Tycker verkligen synd om dig som inte kan bli kvitt förkylningen. Jag ber för dig.

2008-04-01 @ 22:27:54
Postat av: lena

tack för era uppmuntrande orden
saknar er=(

2008-04-01 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0