sol-vår

i veckan är min natt vecka,så imorse när jag vaknade och skulle åka hem så sken solen och tro det eller ej den faktiskt värmde även om klockan var bara 7 på morgonen.
´Kanske ändå få vi känna på våren i år=)Så glad oh pig man kan bli av bara lite sol.
så jag har tänkt att ta det lungt idag och sola,så kanske man inte se ut som ett spöke längre.
nej nu kom jag på att det blir inte så mycket lung och ro ändå,jag måste ju översätta en hel bunt med papper,utvärderingar från Rysslands resa.


Kommentarer
Postat av: mammijojj

Se bara till att du använder ME varje dag och särskilt före du solar så att hunden får den kärleksfulla omvårdnad den behöver. Om du saknar något så MÅSTE du säga till. Ja visst är det underbart med solen. Vi har sol här i Vilhelmina också. kram

2008-03-19 @ 09:55:05
Postat av: mammijojj

Jag menar HUDEN naturligtvis =)

2008-03-19 @ 09:56:25
Postat av: Jennelie

Ja, HUNDENS kärleksfulla omvårdnad måste man också tänka på! Glöm inte att promenera med honom varje dag så att han inte blir rastlös och gnällig! (Till mamma och pappa, alltså) De promenaderna kan för övrigt även göra matte och husse mindre rastlösa och gnälliga! :-D
Lena, fick just ditt sms. Ska kolla om jag fått några bilder.

2008-03-19 @ 15:40:05
URL: http://jennelie.blogg.se
Postat av: Erik

Va härligt! :D Själv har jag fått njuta till det sköna ljudet av turbon på den nya bilen! :D

2008-03-19 @ 15:47:42
URL: http://www.fota.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0