....

I helgen var pappsing här, det var kul att träffa honom, det blir så sällan när man bor så långt ifrån varandra.
I helgen var min sista arbets helg...inga fler arbete på helgerna på minst över ett år. Såå grymt skönt, nu kanske kan jag leva igen=)
Nu har jag bara 6 arbetsdagar kvar=)
Idag ska svärfar komma och tar första flyttlaset ....
Ikväll ska vi ha grillning med våran sellgrupp, lite som avsled för oss=)tills nu har det vart strålande sol men nu ser jag att det snöar, Igen..rena rama april väder så här i mitten av maj. Hur kul är det?nu vill man bara sitta hemma och kurra in sig under täcket. OM det vore så väl...ska åka och handla och sen på min sista massage=/
Såå mycket det är kvar att packa, fast man har packat 7 lådor nu så känns det fortfarande som man har knappt börjat än.


Kommentarer
Postat av: pappsing

Det var sååå kul att få träffa dig i helgen, även om det bara blev några futtiga timmar totalt. Jag önskar att ni bodde närmare så vi kunde träffas och prata oftare. Visst är det hemskt med detta usla väder i mitten av maj. Det är iskallt även här och kommer lite snöglopp ibland, fyyyy. Men i Dalarna har det varit ännu värre med 20 cm snö. Nu måste bara solen och våren komma på allvar, annars försmäktar man. Grattis till att du gjort din sista natt på jobbet. Du har verkligen varit duktig och jobbat fantastiskt bra. Du är helt suverän. Jag älskar dig!

2008-05-19 @ 21:55:01
Postat av: Stojasystej

Nu kan du se lite nya bilder på dina syskonbarn! Långt ifrån pappa och mamma? Ska du säga! :-) 20 mil är väl ingenting! Jo, det är jobbigt att packa och flyta! Men är det inte härligt ändå att ha blivit välsignad med så mycket bra saker? Bättre än att allt man äger ryms i en väska! ;) Eller vad säger du? Kram!

Kommer aldrig glömma ditt underbara uttryck om kudden: "Det är bara det att den här kudden är så okuddig!" (Kom att tänka på det när du skrev om att kura ihop sig under täcket.)

2008-05-19 @ 22:20:35
URL: http://jennelie.blogg.se
Postat av: jennelie

hihi... packa och FLYTA!

2008-05-19 @ 22:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0