hemsk

Imorse efter jobbet när jag stog på vasaplan och väntade på bussen, Dorrits bror kom fram till mig. Han gav mig en Metro tidning, tyckte jag skulle läsa nått "äckligt" som han sa. Som alla jag känner kanske vet att jag försöker undvika att läsa tidningar och se på nyheter för att det finns aldrig bra nyheter att läsa eller se om, allting är bara mörkt och jobbigt. (fast på jobbet har det nästan vart oundvikligt att läsa i tidningen, vet inte om det är bra eller dåligt).
Tillbaka till dagens Metro tidningen...Tro det eller ej det fanns nått serjöst att läsa där idag.
Det var en artikel om första svenska kvinnan som har blivit såld till sex slaveri.
Så hemskt, jag kan inte förstå människor som gör nått sånt, hur mår de egentligen efteråt,hur kan man leka och bestämma över ens liv så där? Det ända svar jag hittar är att de kan inte vara klar i huvudet eller nått.

Idag är jag ledig, har vart precis på massagen, är verkligen nått jag behövde och har saknat, sååå ont men skönt det var. Jag kommer sakna den verkligen sen, för på måndag är min sista massage=(
Ute skiner solen men skenet bedrar..det är jätte kallt och blåsigt. Det snöade lite idag också fast den försvan direkt...helt otroligt snö i maj. Läste på jobbet i VF tidningen om att det kom flera cm snö i en by som hetter Bäsksele(inte långt från Vilhelmina)

Jag måste säga, vad duktig jag blivit på att skriva i bloggen det trodde jag aldrig. Jag som tänkte sluta skriva flera gånger och skriva bara när vi är i Ryssalnd=)


Kommentarer
Postat av: evve

hejhej:) jag jobbar ju egentligen men jag har försökt byta bort helgen.. förhoppningsvis går det:D då vill jag ABSOLUT träffas!!!! kramkram

2008-05-18 @ 22:05:20
URL: http://evve.blogg.se
Postat av: Pappsik

Nä, du får aldrig sluta blogga. Det är så spännande och intressant att läsa och följa med i ditt liv och dina tankar, i såväl med som motgångar.

2008-05-19 @ 21:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0