inför resan

Får man vara glad när den som står en nära är sjuk?det är svårt att vara glad.......


Har kommit från jobbet just, det har vart en jobbig natt med nästan ingen sömn alls.
Nu ska jag äta frukost och packa, för ikväll åker jag natt tåg söder över, börjar med att hälsa på syrran och mina syskorn barn, så underbart och avslutar med att hälsa på min underbara kompis Elsa. Det ska bli skönt och kul att göra nått utöver vardagen, komma bort lite. Det betyder att jag kanske inte kommer att skriva här på en vecka eller så.

Idag är inte lika varm och soligt som det har vart de senaste dagarna men träden har börjat på få grönska på sig.

Kommentarer
Postat av: Set

Att vara trött har sin tid, och att vara pigg har sin tid.
Ha en trevlig resa!

2008-05-05 @ 11:22:20
Postat av: evelina

haha, vad drömde du för nånting då?:P
tack för all uppmuntran

ha en trevlig resa.

2008-05-05 @ 21:56:30
URL: http://evve.blogg.se
Postat av: mammijojj

Man får vara glad och tacksam för allt gott i livet. Det finns dock en tid för att vara glad och tid för att vara ledsen, sörja, äta, resa. Allt har sin tid. Det är det som göör det spännande att leva. Under allt som händer kan vi veta att vi är älskade och värdefulla just för att vi är den vi är. Mami som är mycket tacksam och glad att du finns och att livet ger mig stunder att sitt ner tillsammans bara med dig =)kram

2008-05-07 @ 13:34:18
Postat av: Pappa

Hoppas du får det riktigt bra och avkopplande hos Jennelie och sen hos Elsa. Jag saknar dig och hoppas du/ni har tid att besöka Bäsksjö också sen. Då kan vi fara och paddla med kanoten. Jag åkte skoter ner till sjöstugan igår och såg att isen nog försvinner om några dagar till. Stor kram och tack för att du finns. Jag älskar dig!

2008-05-08 @ 11:15:34
Postat av: annelie

hej lena! nu har jag hittat till din blogg! och jo, jag har tid att klippa! säg bara till när ni vill komma! trevligt med en resa söderut! ha det riktigt skönt!! kram

2008-05-08 @ 14:30:09
URL: http://annelufs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0