Jiiipppiii=)

Niii fattar inte hur glad jag är, jag vill bara hoppa och kan inte slutta le hela tiden med den bredaste leende som finns. Folk som såg mig på stan idag måste ha undrat verkligen om jag är frisk eller nykter=)Det var som på mitt bröllop efter så många leenden så fick man till slut ont i käken, så är det nästan idag också.
Ok jag kanske ska börja från början=)
Som ni säkert märkte så har jag haft litte blogg uppehåll, eller som jag kallar det"blogg fasta=)"
Det var nämligen så att jag ville inte fylla mitt huvud med nått annat än det jag var tvungen att göra.
Idag..Har klarat mitt teoriprov inför körkortet!!!!!!Sååå underbart..så skönt det känns.
Jag trodde nästan inte att jag skulle göra det för att jag har knappt pluggat serjöst  inför det först igår och idag.
Men nu är det ett steg närmare körkortet, nu blir man peppad att gå hela vägen ändå.
De hade lite problem med mitt efternamn, eftersom i mitt ryska pass har jag fortfarande ett ryskt efternamn medans i alla svenska handlingar är jag en Jakobsson, så jag var tvungen att springa till skatteverket och dra ut personbevis så att de på vägverket skulle kunna godkänna mig. Till slut blev min underskrift  med ett svensk efternamn.
Ja massa krångel som en svensk inte behöver tänka på.
Huvudsaken att jag fick göra de och fick GODKÄNT!!!!
Det finns så mycket att skriva om, t.ex igår var mitt sista arbetspass på mitt gamla jobb. Jag fick en armbands klocka med två tider, en med svesk tid och en med ryskt. Det är nästan som i filmerna, man ger klockor som avskedspresent när man slutar jobbet eller när man har jobbat länge på ett jobb och kanske förtjänar en uppmuntran=)
Vi har inte packat nått i lägenheten och vi flyttar om två dagar..PAANIK!! borde väl inte sitta här nu.

Kommentarer
Postat av: Jennelie

ÅÅÅH! GRATTIS GUMMAN! Vad duktig du är alltså, min svensk-ryska lilla parlör!

2008-05-29 @ 20:12:01
Postat av: annelie

grattis grattis!! så roligt! ett steg närmare körkortet!

2008-05-31 @ 22:47:52
URL: http://annelufs.blogg.se/
Postat av: Johanna Å

GRATTIS LENA! :D

2008-06-03 @ 12:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0