kultur natta!!!

Det blev en jätte sen men mycket trävlig kväll igår. Därför sov man längre idag, vilket framkallade huvudvärket, tröttheten och slöheten.
Men jag är nöjd med gårdagens kväll, det blev bättre än jag hade förväntat mig, det kom mycket folk. Nästan 15 pers, vi rymdes knappt i vårt vardags rum. Här kommer lite bilder från kvällen.

Idag åkte jag Johanna och Evve på stan och shoppade, det var såå mycket folk vart man än gick, man var nästan tvungen att hålla i varandra för att inte tappa varandra i folk skaran. Det är kultur natta här i Umeå, dvs olika kulturevanemang hela dagen från morgon till sent på natten. Jag har aldrig vart på det tidigare så i år är det första gången för mig. Mycket folk, musik m.m, kul men tröttsamt och stressande.
Nyss bjöd jag mina föräldrar (som kom hit idag) på laxsoppa som blev faktiskt ganska god,snart ska vi åka till stan igen och kolla på Angelinn som ska gå på catwalk ikväll.
Nu blir jag som alla andra och visar vad jag har köppt idag.=)en kjol, lång t-shirt, scarf, två par örhengen och en lång hals smycke.

Förrästen har Tobias klippt sig och för första gången var inte jag där, jag fick en chock när han kom hem...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag såg ju festens verkningar i din lägenhet! Härligt att vara ung och festa loss med vänner!

Tack för morsdagshälsningen i morse! du var först men hade skrivit grattis på norrdagen =) Älsklar dig väldigt mycket!

2008-05-25 @ 10:57:51
Postat av: Jennelie

Snygg frisyr, Tobias!

Hoppas få se lite bilder från Angelinns catwalk snart om du har, Lena. Saknar dig, gumman! Fredrika frågar varje gång vi skjutsat David till jobbet: "Var är Lena?"

2008-05-25 @ 22:19:02
URL: http://jennelie.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Laxsoppan var verkligen supergod. Den tackar jag än en gång för. Det var så kul att träffa er lite under helgen, även om den gick så fort. Jag och AK ska fara till Bulgarien. Nästa gång får jag bjuda nån annan, tex Lena eller jennelie. Slåss om saken! Kramar.

2008-05-28 @ 00:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0