tillbaka till umeå

Tillbaka till vardagen, kom med tåget imorse...(blev inte så mycket sömn på tåget direkt, det var antingen varmt eller kallt och trångt)så jag har sovit tills nu vilket jag skulle aldrig har gjort för nu är jag sååå svag och slö..känner knappt min kropp...som om man har blivt drogat med nått...hur ska man hinna packa nått idag?hur ska man orka göra nått vettigt?hur ska man få kraft att komma på jorden igen.
Den här vecka som var, har vart underbar...fick rå om jennelie och barnen,fick vara med min kära vän Elsa och jag saknar henne redan...det var rena rama semester..vi har varit ute i solen från morgon till kväll hela helgen och det har vart VARMA dagar,man bytte kläder flera gånger per dag. JAg har blivit brun som aldrig förr och har klippt mig kort för en gångs skull,kul att förnya sig, fast jag saknar långa håret, men det växer väl ut. Om det ska fortsätta vara så varmt hela sommaren så är det skönt med kortare hår. Fast egentligen blev jag inte såå jätte nöjd med klippningen, hon som klippte mig förstog så dålig svenska, och lysnade inte när man sa hur man ville ha det,det enda hon sa hela tiden är "Ge mig fria händer, du kommer att bli nöjd, jag ska göra dig snygg"osv. Vilket ledde till;
jag ville ha uppklipt snelugg det blev en rakt av...ville ha uppklipt (kortare bak och längre fram på sidorna)hon bara klippt upp och med olika på längder på sidorna och på vissa ställen bleb det bara rakt av istället för uppklippt....jag var arg..men men vad gör man?två timmar för detta?det var ju tur att det var billigt...jag ska försöka lägga upp bild senare, när jag orkar. 
Uppsala är jätte fint stad upptäckte jag, speciellt den här årstiden, all grönska, alla blommor...varför ska man bo så långt ifrån varandra?varför är det så långa avstånder här i Sverige?
Nej nu ska jag väl försöka ta mig i kragen och göra nått vettigt av det som är kvar av dagen.Skönt att jag tog ledigt från jobbet idag också...första natten i min egen säng på två veckor, och i veckan jobbar jag också natt=/

Kommentarer
Postat av: Jonny

Välkommen hem igen. Jag åker till Umeå på fredag igen och hoppas att få träffa dig/er. Det var ett tag sen nu. Sköt om dig och jobba inte ihjäl dig. Kram.

2008-05-12 @ 20:55:13
Postat av: Jennelie

Tack för att du kom hit! Det var underbart! Jag tycker nya frisyren blev fin!!!

2008-05-12 @ 23:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0