vad är min blogg värd?

Se och häpna vad min blogg är värd...hur de räknar ut det, ingen aning, men sååå mycket trodde jag verkligen inte att den var värd=)
"Din blogg är värderad till:

gå in på Bloggvarde.se och se vad din blogg är värd=)


Har just kommit från jobbet till städat hem och lagad mat=)mums, har jobbat som en tok de senaste dagarna har knappt vart hemma, har inte suttit vid dator på TRe hela dagar..jag få nästan abstinens=)trodde aldrig att jag skulle bli en sådan dator människa.
Idag har vi sålt våran dubbel säng...så nu få man ligga på golvet.

Jag är sååå glad idag...
Våran bil har Äntligen gått igenom besiktningen..tredje gången gillt som det sägs=)
Sen har jag fått all min semester lön för hela åren=)
Solen skiner och det känns lite varmare ute
Imorgon är min sista dag pass på jobbet(sen har jag bara 2 kvällar kvar)
Att Tobias har Äntligen tvättat=)(första gången på mååånader)

Det finns alltid något att vara glad och tacksam för, det finns så mycket man kan vara glad och tacksam för.


Kommentarer
Postat av: Mammijojj

Hoppas att ni inte sålde dynorna för annars blir det hårt i längden att ligga på golvet! Men du är ju ung och stark och snart kan ni sova under en gran på mjuk mossa i Rusksele =) kram

2008-05-22 @ 17:08:44
Postat av: Pappa

Men vad roligt att du är så positiv mitt i allt bestyr med flyttningen. Toppen att bilen gick igenom besiktningen. Hoppas att inte lagningen blev alltför dyr, men du hörs ju ganska tät nu med semesterlön och allt. Så då kan du ju gott använda en 10-15 000 till bilen va? :=)

2008-05-23 @ 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0