Tillbaka i Sverige

Nu har jag kommit tillbaka från tolk resan.
Är utmattad minst sagt, tröt i kropp och  själ som det brukar hetta.
Det var en tuff chema från tidigt på morgonen till sent på kvällen, men lite nöje hann vi med också.
Vi var nästan en hel dag i Moskva och strossade runt, kollade på Lenin som jag är helt övertygat om att det är en vaxdocka som ligger där. å mycket stå hej för ingenting, man fick inte ens komma nära graven och inte stanna vid den heller.
Såg vart Stalin och alla på den tiden är begravda. Vi hade fint soligt väder.
Det går så fort att flyga, synd bara att jag får såå frunatsvärd ont i ören, locket har fortfarande inte släpt än.
Nu sover jag och sover..det är så skönt att bara sova och inte tänka på nått annat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen hem!

2008-11-13 @ 15:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0