6 dagar kvar

Nu var det ett tag sedan...
På tosdag åkte jag till Jennelie och David som har flyttat tillbaks till Norrland.
Kändes konstigt att man hade de bara en timme bort istället för 7 timmar.
Det var också min första långkörning ensam i bilen, man var så fri, det var så kul men helt klart pirrigt också.
Jag till och med mötte 21 renar, ja jag räknade de till och med för jag stog ett bra tag och väntade på att de skulle gå bort från vägen, när jag tutade så gick de på vägen istället från, konstigt.
Jag såg de i god tid och hann inte ens att bli rädd.
Torsdag och fredag skolade jag in mina tre syskorn barn, det var både kul, mysigt men mycket krävande också.
Hur orkar man med tre barn samtidigt. ?
På fredag när jag for vidare till Umeå var jag helt slut,minst sagt.
Jag orkade inte ens att göra de inköp jag skulle göra utan for till min andra syrra.
Därifrån for vi till Bäsksjö...tack och lov slapp jag köra bil, plockade upp Tobias i Rusksele så vi var framme jätte sent.
Det märks hur farligt det är att köra bil när man är trött.
Igår var vi på min fars 50års fest, mycket folk, mycket av mat och allt annat.

Idag.
Packa 
Tvätta
Packa
Snora
Packa
Snora
Har sorterat och packat från åtta imorse fast jag är så förkyld(det är tacken när man försöker vara snäll och hjälper till med barn)
Var verkligen rädd för att jag skulle dra på mig en riktigt förkylning nu när man minst behöver det.
Nu när man måste vara skärp och på benen.
Hur packar man för ett helt år?
Jag tycket det är nog svårt att packa om man ska bort ett par veckor bara men ett åt?!!
Så mycket man måste tänka på, så jobbigt och vemodigt det är.
Nästa måndag den här tiden har man redan passerat ryska gränsen.
Det är blandade känslor..men nu ska jag inte gå in på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0