Inbjudan har kommit

Har inte tänkt skriva nått idag.
Blogg vila var min tanke.
Men hur ska man kunna låta bli när jag har sådan överaskande NYHET!!!=)
För det var verkligen överaskande.
Vi har fått inbjudan IDAG..en vecka tidigare än beräknad.
Så imorgon ska vi bara fixa en reseförsäkring för Tobias och lämna in visum ansökningen.
Istället för den 20 som vi trodde vi skulle åka, åker vi redan senast den 15 de september.
Fatta..det är ju bara max två veckor...AAAAA!!!!!
Så pirrigt det känns, måste börja packa..tänka och tänka och tänka noga vad man ska ha med sig, vilka inköp som behövs göras. Jag trodde att det var lungt att jag hade läget under kontroll men nu fick jag panik.
HUR SKA MAN HINNA???!!!
Måste nog göra upp en inköps lista., packnings lista, göra lista, kom ihåg lista...
Jag trodde att vi har tänkt på allt men nu kommer jag på grejer mer och mer som man ska komma ihåg, eller som man har inte tänkt på. Bara bilen är en hel progekt...köpa nya däck och så vidare.
Det är ju ett helt år.!!!!!
Ursh va pirrigt och nervöst.
NU är det verkligen närap....
Vilken virrig inlägg men hela jag är virrig just nu och klarar inte av att tänka klart...

Kommentarer
Postat av: pappa Jonny

Man får gratulera! Värst vad det flyter på bra nu må jag säga. Först körkort utan krusiduller och så nu inbjudan klar. Även om jag helst vill ha dig/er hemma så gläds jag med er inför ert Rysslandsäventyr. Å, vad spännande det känns. Men hemska saker vad vi kommer att sakna dig/er. Men viktigast av allt är att göra Guds vilja och hjälpa människor i nöd. Gud välsigne er!

2008-09-01 @ 23:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0