Cybervärlden tar över

Det förvånar mig hur mycker internet så till det grad kan konkurrera ut den verkliga världen.
När man tänker själv hur mycket tid man länger ner framför dator och så fort man ska hitta något,
adress, telefonummer, lägenhet, vänner osv osv...
så är det internet man vänder sig till.
Jag tror att det är många som väljer idag att umgås på internet än i verkligheten.
Jag säger inte att internet är dåligt, tvärtom jag tycker att det än en fasionerande bra uppfinning=)
Men det känns som den börjar att ta över mer och mer över det verkliga världen.
Kan man säga att man är social när man bara umgås i den virtuella världen.
Vi stänger in oss i datoskärmen och märker inte vad som händer runt omkring oss längre.
Vi stänger ute verkligheten.
Vi väljer cybervärlden!

Nu tillbaka till verkligheten=)
Vi har packat färdigt, allt ska bara lastas i bilen och städas i lägenheten=)
Ikväll har vi bjudit ett par vänner på middag.
Det ska bli grillad shashlik(rysk recept)
Ska bli riktigt kul att umgås lite med vänner innan man sticker iväg.
Imorgon är det intervju på migrationsverket, få se om de godkänner vårt äktenskap i Sverige=)
Nu när prövotiden är över=)
Får jag bli en svenne=)

Efter det bär det av till Rusksele.

Kommentarer
Postat av: evve

just ja så är de ja.. de visste ja ju egentligen:) hoppas ni får en grym resa! krram

2009-04-29 @ 22:52:01
URL: http://evve.blogg.se/
Postat av: rebecca

cybervärlden ja... den har man själv stängt in sig i en hel del (speciellt när jag inte har någon tv)..



Vart sticker ni och när??



Åhå! Snart svensk! grattis!

2009-04-30 @ 11:04:45
URL: http://rebeccasikstrom.blogg.se/
Postat av: rebecca

svar:

Ja, men "bara" satt ihop delarna... har självklart inte tillverkad löven själv t.ex.. ;)

2009-05-07 @ 18:22:01
URL: http://rebeccasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0