hatar...ordet som passar idag

kom precis från migrationsverket...är såååå arrrrg...
trodde att jag har fått permanent uppehållstillstånd för 2 år sedan, tänkte, nu kan jag slapna av.
men tydligen har det bara varit prövotid ..så nu ska man göra om allting igen, nytt ansökan, nya intervjuer osv...
har bott här snart 10 år och fortfarande tjafsar med migrtaionsgubbar....fy vad jag är lesssss
vi kanske hinner inte åka till Ryssland i maj ändå
allting går emot oss...inbjudan, ekonomi,det här...
varför har jag valt det här vägen???har jag valt det här?
så trött jag är, vill bara sova och aldrig mer vakna
nu måste man ta sig i kragen och gå och tolka på advokadbyrå också.....
efter tolkningen ska jag köpa massor av godis..chips...glas, ja allt som är onyttigt, ska tröst äta idag, få se om det hjälper....
så mycket som jag hatar idag

Kommentarer
Postat av: jennelie

STACKARS STACKARS gumman!!!!

Lider verkligen med dig.

Finns det något vi kan hjälpa er med?

KRAAAAAM!

2009-04-03 @ 19:46:12
URL: http://jennelie.blogg.se/
Postat av: rebecca

usch... vad segt!! Förstår din frustration...

2009-04-04 @ 12:26:42
URL: http://rebeccasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0