ljuvligt....

Ledig!!!!!Ätligen!!!!
Nu kan man leva igen, har saknat lägenheten i Umeå, har inte varit här på över 2 veckor.
Solen skiner och jag blir stressad i hela kroppen...
Sån här dagar saknar man vårt första lägenhet på Marieberg.
Där hade man ute plats och kunde sola hela dagen, medans nu har vi bara skugga på balkongen...=(
Vill passa på och sola och njuta av det fina vädret, men har så mycket att göra=(
Har stoora högar med tvätt, jag tror att jag har aldrig haft så mycket tvätt i hela mitt liv,
förvisso är det inte bara mitt tvätt, men ändå.
Lägenheten behöver städas, massor av saker som måste fixas innan vi ska flytta och sedan dra till Ryssland.
Känns jobbigt att flytta igen, att börja bo i väskor.

 En rolig historia kanske kan muntra upp någon=)
 
Det var en missionär som mötte ett lejon på vägen.
Han började springa från lejonet och medans han sprang bad han
"Herre, gör lejonens hjärta kristet"
När lejonet kom ikap honom sa den
"Herre, tack för den här måltiden"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0