skanna ....packa


Har fått för mig att jag skulle skanna in alla gamla bilder som jag har i fotoalbumen,
det var lång innan digital bilder tiden kan jag säga.
När jag få för mig någon sådan ide i mitt lilla huvudet, så kan jag inte ge mig först det är klart.
Började med det i tisdags ochblev klar först idag.
Har suttit vid dator från morgon till kväll.
Det är nämligen för att skanner inte är vårat och jag ville passa på.

Nej just det och mitt emelan det har jag hunnit vara på bio med min syster.
Vi såg 17 igen, jätte charmig film.
Alla pappor skulle må bra av att se den=)

Nästa vecka blir packnings vecka och ordna sista saker innan man ska åka iväg.
Vi har fyra dagar kvar här i stan.
Har fått intervju tid på tordag på migrationsverket, igen, få se hur det går.

Solen skiner och jag har ingen tid att njuta av den och sola=(

Kommentarer
Postat av: rebecca

17 igen? Vad handlar den om?

2009-04-27 @ 20:49:25
URL: http://rebeccasikstrom.blogg.se/
Postat av: nathalie

Vad roligt att mitt filmtips kunde komma till hands =)

Kul att du tyckte filmen var bra! Och jag håller helt med dig - det är verkligen en film som pappor borde se :)

2009-04-28 @ 16:09:55
URL: http://kottars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0