Ta personen för den han/hon är....

När man går ut för att titta på solnedgången, så säger du inte
"snälla lägg in lite rött till höger" eller
"kan man inte få slippa se det oranga färgen i bakrunden?"
Nej jag nöjer mig med hur det ser ut, även om det är varje gång andra färger
men jag tar den för precis som den är,jag njuter av den.
Det är precis så vi måste att ta emot och möta dem männinskor som vi tycker om och älskar.

Så här såg det ut igår från vårt balkong.
Visst är det härliga färger, jag blir alltid förundrad varje gång jag tittar på vacker himmel.
Vilken konstnär vår Gud är!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Villken klok dotter jag har! =)

2009-12-03 @ 14:53:25
Postat av: Jennelie

Vilken klok syster jag har! =)



Skämt åsido, det var tänkvärda ord.

Efter en tids bloggstrejk har jag upptagit skrivandet (och läsandet av andras bloggar) igen.



Idag höll jag i en lektion i svenska för utländska studenter. Det gick bra och var riktigt roligt. Jag tror jag har valt rätt.

Kram /Syrsan

PS: NÄR BLIR DET SYRRSURR IGEN? Du jobbar så ofta!

2009-12-03 @ 21:43:58
URL: http://jennelie.blogg.se/
Postat av: Pappsik

Vilken klok dottrik jag har, men det visste jag väl. Jag saknar den tiden när vi tillsammans kunde beundra solnedgångar eller annat vackert i naturen. Om du/ni tycker det blir för trist i stan är du/ni alltid välkommen till barn- och ungdomshemmet i Bäsksjö. Många kramar!

2009-12-08 @ 11:45:10
Postat av: Elina

Det va väldigt roligt att halka in på din blogg, och se så du har blivit stor, efter alla dessa år! / Elina Andersson

2010-01-14 @ 22:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0