winter is coming to tawn

Det var ett tag sen jag skrev en "vardags"blogg inlägg.
Men här kommer en iallafal=)
När min man kom från skolan idag, kom vinter solen fram.
Vi kläde på oss så varmt och snabbt vi bara kunde och gick ut
i vinterkylan och solen.
Det brändes i kinderna, man vart vaken direkt.
Men det var så underbart friskt och solen sken med sina starka solstrålar.
Vi gick till Nydalasjön och kunde inte låta bli att ta kort på det vackra,
bilderna är specellt för min kära pappa.





På eftermiddag gjorde vi sista julklapsinköp och rysk soppa"Soljanka"(som består av 4 olika sorters korvar, kött och grönsaker)till middag.
Nu är man varm om kinderna som är också röda och bräns efter den kyliga promenaden.
Min ända lediga dagen i veckan ska avslutas med hyrfilm och lite varm glög

Hoppas också ni där ute gör något gott och mysigt av den kyliga vinter.

Kommentarer
Postat av: Pappsik

Oj, vilka vackra bilder. De påminner mig lite om förra året när vi åkte skridskor på Bäsksjön. En sak som jag saknar mycket sen Lena flyttade är de stunder vi tillsammans njöt av naturen. Där har vi en stark gemensam nämnare. Kul att Tobias gillar naturen så mycket också. Vad roligt att ni gillar akvariet. Rätt vad det är kanske ni hittar någon ny liten rackare där? Kramar!

2009-12-20 @ 21:42:13
Postat av: Jennelie

Finfint!



Tack för senast, vännen! Det är så roligt att vara med er! Kom snart igen så vi får spöa er i sällskapsspelet "När då då?" också!



Jag tycker vi alla ska ge NYÅRSLÖFTE att träffa minst en syster minst en gång i veckan!



KRAM!

2009-12-28 @ 22:46:48
URL: http://jennelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0