Helgen

Har spilt the på tangentbordet på dator; så mina bokstäver har blivit konstiga:
IngA  PUnKTER:::boKSTÄVER små eller STORA..vaRIERanDE
aLLTID ÄR DET NÅGOT SOM förstör dAGEn FÖR MIG SOM EN SÅDAN LITEN GREJ SOM FÅ sådana STORA KONSEKVENSER 
JaG HaTaR DaTORER;
JaG ÄR aRG FÖR aTT Jag ÄR RÄDD aTT Jag HÅLLER PÅ atT bLI SJUK; nÄR Man MInnST VILL ha DET
PÅ söndag ska jag ju till Ryssland och tolka
Helgen har iallafall varit bra.
Jag börjar tro att det är menningen att jag ska läsa till socionom, precis när jag har börjat tänka på det som mest
träffar jag bara de som läser till socionom.

Jag vet bara inte vad jag vill läsa till mest
tolk
psykolog
socionom
eller om jag ska bara jobba och försörja familjen=)
någon måste ju göra det
är så EMOT ALLA LÅN
 
Nu snöar det igen;
NeJ nu håller jag på att bryta ihop med den här dator, så det är bäst att jag slutar sitta vid den om jag vill att det ska vara kvar något



Kommentarer
Postat av: Maria Eriksson

Läs till socionom =) Jag är klar socionom om ett par månader och det har vart en superrolig utbildning och jag ser fram emot ett ännu roligare yrkesliv! Dessutom så finns det alltid jobb för oss socionomer!

Kram

Maria

2009-02-23 @ 13:30:16
Postat av: Jennelie

Jag funderar också (bland mycket annat) på socionom. Skolkurator skulle jag nog trivas som. Fast det är tydligen väldigt eftertraktat. Jag tror du skulle bli en superbra socionom.

2009-02-28 @ 14:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0