hylning

till alla fina vänner som man fick tid att umgås med i helgen
till min kära, underbaraste moder, som kom med en buket blommor, godis och ryska korvosten
till svärfars som kom idag med hembakta semlor
till mig själv som orkade baka i tre dagar i streck
till så milda , soliga, fina vädret
till promenaden
till att huvudverket släpte efte tre dagar
till halstabletter, varm the med honung som hjälper min stackars hals
till sovmorgon efter en låång sömnlös natt
till kupan som hade halva priset,så att jag kunde köpa en present som jag har sökt länge till en kompis
till slutligen för prinsesan Viktoria och hennes fästman som har äntligen officiellt förlåvade sig efter låååång väntan
hipp hipp hurra..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0