packa packa...och packa igen

alla mina tecken förutom punkt och komma funkar fortfarande inte efter att jag spilde the på tangentbordet,
jag kan inte heller skriva med stora bukstäver, irriterande men tillbaka till saken.

min plan var att hinna vända på dyngnet innan jag sticker till ryssland.
inte för att jag sover till 12 eller så, tvärtom, jag försöker att inte sova längre än till nio
senaste veckan har man sovit till halv 8 eller 8
men det räcker inte, i ryssland är det två timmar frammåt,
där kommer min arbetsdag börja klockan 8 rysk tid dvs klockan 6 svensk tid
och innan dess ska man hinna vakna upp, äta frukost och åka till stället, som ligger en bitt bort
kort och gott kommer jag behöva kliva upp klockan 5 svensk tid
och säg mig, hur ska man orka det, sen är det tolkning till sent på kvällen och natten.
urs vet inte hur det ska gå till, men det har ju gått på något sätt förra gånger så det borde gå nu också
jag är bara redan sååå trööött...men men

nu har jag nästan packat färdigt, är stolt över mig själv att det gick hyfsat fort.
så svårt är det ibland att packa, speciellt för tjejer
smycken, smink, alla kläder, och vad ska man ha för kläder osv...
passa på att ta med sig alla presenter som blev bestälda, halva min väska
är fylld med böcker, tungt, jag har 10 kilo bara böcker
jag brukar ha sådant besluts ångest när jag ska välja vad man ska med sig,
kan stå och välja mellan plaggen i en halv timme minst.
men nu är det klart och jag lyckdes hamna på 15 kilo, underbart.
nu ska jag bara fylla på låtar på mitt mp3.
fixa lite grejer på internet...
imorgon bär det av till stockholm, flyget går först på eftermiddag, skönt att det är inte så tidigt
där vi ska övernatta på ett hotell
sedan flygger vi vidare till moskva och därifrån tåg och buss i ett dyng till

ikväll ska vi på praise party, ska bli kul

vi ses om tio dagar

Kommentarer
Postat av: jennelie

WOW inte visste jag att du skulle till Ryssland igen! Guds välsignelse!

2009-02-28 @ 14:20:30
Postat av: set

Lycka till på färden och med tolkningen! Du verkar ska resa bekvämt den här gången :) Inte med bil hela vägen?

Det kommer att gå bra att kliva upp kl 5 svensk tid, du kommer vara så taggad när det väl bär till.

С Богом!

2009-02-28 @ 16:00:00
Postat av: lena

till set

hahha betydligt bekvämare,

tack för uppmuntran

2009-02-28 @ 16:52:44
URL: http://lenysik.blogg.se/
Postat av: rebecca

det var kul att ni kom!! :) kram

2009-03-02 @ 18:33:33
URL: http://rebeccasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0