revyn...

På fredag var jag första gången på en Revy i Risliden, vi blev bjuden av svärfäräldrar.
Det var runt 200 pers och mycket god mat. Revyn var jätte kul, de drev med olika händelser som har hänt under den gångna året. De var grymt duktiga på spela och sjunga.
På lördag var vi och firade Tobias farmor som har fyllt 80 år. Igår hade hon öppet hus, folk kom hela tiden.
En cool 80 åring..pig, ska ut och resa till Syd Korea i Mars. Hoppas jag kommer också att vara så pig när jag är 80 år så att jag kan resa runt.=)

Kommentarer
Postat av: frida

nämen Lena....vad kul att du hittade mig...ska försöka hinna läsa din också!!!

Puss

2009-02-16 @ 22:00:40
URL: http://friitzen.blogg.se/
Postat av: Jennelie

Det lät kul med revy! Säg till mig nästa gång ni ska på nåt sånt!

2009-02-18 @ 07:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0