Advokatbyrå!!!

Oj nu var de ett tag sedan jag skrev sist här.
Under gångna veckan är jag fortfarande utan hel tids jobb.
Men var på min första största tolk uppdrag på plats, på en av advokadbyråer.
Det var jääätte pirrigt, men spännande och grymt kul. Det kändes så stort.
Där satt lilla jag, som inte alls är någon riktigt kompetent tolk, bland advokater och myndighets personer.
Första kunden gick ganska bra, andra var lite svårt men jag tror nog att det gick=)men jag gjorde så gott jag kunde.
eftersom jag ska dit igen och tolka nu på tosdag igen( då kanske man inte var så hemsk ändå=))och inte bara två timmar utan nästan en hel dag. Jag kommer vara helst slut den dagen, jag blev ju helt slut bara efter två timmar.
Nu måste jag tänka ut vad man ska ha på sig för kläder för att se vuxen och representabel ut.
Det är en hel kurs på hur man ska bete sig som tolk, placering, längden på mennigar osvd.
Urs nu blir jag nervös, måste läsa på lite olika juridiska ord så att man är nogolunda förbered.
Annars har jag bara firat mina systrar som har fyll år. Kanske lägger upp några bilder senare.
hej svejs så länge!!!

Kommentarer
Postat av: set

Coolt!

Ни пуха ни пера!

2009-01-21 @ 18:45:15
Postat av: lena

tack set!

2009-01-21 @ 21:15:38
Postat av: Erik

Du grejar det där galant! :) Kram

2009-01-23 @ 10:47:33
URL: http://fota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0