arbets intervjun

Hela dagen har jag haft arbets intervjun.
Är helt slut i huvudet och trött i kroppen av att ha sprungit fram och tillbaka.
Hann även, äntligen, shoppa lite på rean...köpt mest 10 kronors assesoarer, smycken och sådant trams.
Det har varit plus grader hela dagen och tö väder, halkigt och slaskigt helt enkelt.
Nu känner man igen Umeå- vinter.
Har två bloggar nu.
I söndags skaffade jag en rysk blogg där jag ska försöka beskriva och jämföra ryska och svenska kulturen.
Tyvär är det på ryska dvs en svensk som inte kan ryska kan inte läsa och förstå något=)
 I söndags var också min årets första promenad och det var soligt och vackert(ska lägga upp bilder senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0