Ett socialt helg.

I helgen kan man inte klaga på att jag har inte varit social.
Har lite dragit mig ifrån alla, men i helgen var  jag tillbaka igen=)
I fredags var jag och fikade på stan med några kompisar som jag inte har träffat på över ett år.
På lördag kom H, T och E till oss på besök, det var hur roligt som helst att träffa de och prata lite.
På söndag åkte vi på mötet i Ersboda, det var många där som var nya, men mycket lovsång och mycket röj som vanligt.
Efteråt åkte vi 13 pers till ett par i kyrkan och åt tackos och ungiks, det var roligt några var nya ansikten några man kände.
Nu är jag tillbaka i den väntande gråa vardagaen. Ska försöka pusha på mina shefer om jobbet.
Urs så jobbigt...

Kommentarer
Postat av: Jennelie

Hej snuffsan!

Usch vad länge sedan jag var på andras bloggar. Jag orkar jussepass (just så pass) med min egen. Det är väl också så att man inte känner samma behov att kolla din och Angelinns bloggar nu när man träffar er hyfsat ofta! Vad välsignad jag är!!! Två underbara systrar så nära! Och den ena är ryska till på köpet! Kan det bli bättre? Idag i bilen satt jag och pratade ryska för mig själv för att komma igång inför terminen med Ryska B. Det ska bli så kul! Hade ni några böcker jag kunde låna?

Hoppas vi kan bjuda hit Nastja ocskå! Det måste vi verkligen försöka. KRAAAM!

2009-01-26 @ 20:46:29
URL: http://jennelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0