Ica Maxi

Idag skulle vi ha månads handling.
Min första dag ute sen nyår...eller den 2 january iallafal.
Bilen har stått i nästan två veckors tid, och efersom vi inte har motorvärmare så visste jag att den skulle ha svårt att startas.
Till slut startade den, vi åkte till Ica Maxi, vi kom fram,  nästan.
När det var typ 100 meter kvar dog bilen, såå pinsamt det var, det blev en jätte stor kö bakom oss, till slut var det ett par som hjälpte oss att styra den till parkeringen. Stackars bilen var sååå "sur" på oss=)
Efter handlingen startade den bra och vi tog oss hem helskinade=)
Hur ska jag våga ta bilen till jobbet efter det här?det blir nog buss ändå.

Nu sitter jag och rensar hård disken på datorn, den är så full.


 

Kommentarer
Postat av: Erik

Hm, känns som det aldrig tar slut med problem med er bil! :S

2009-01-11 @ 23:06:00
URL: http://fota.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0