passet är klart....

Kom på att det var länge sedan jag skrev om våran planerat resa till Ryssland.
Vi hoppas fortfarande att den blir av och att vi åker i maj och ska vara där tre månader.
Jag har äntligen fått passet klart.
Tyvär måste jag åka enda till Stockholm, ryska ambasaden för att hänta den.
Så mycket pengar och tid för att hämta ut passet (går på fem minuter).
 
Saker som måste vixas innan resa:
Uppenhålstillståndet ska fixas så att jag kan komma in tillbaka till Sverige.
Tobias väntar på sin inbjudan från Ryssland, sen ska visum till honom vixas.
Översätta våra person uppgifter från skatteverket. Så att jag kan byta efternamn i Ryssland.
Besikta, sörva bilen.
Söka  en lägenhet så att vi ha något hem att komma tillbaka till.
Flytta iiigen, en månad kvar i Umeå.
Finns säkert flera saker som jag har glömt...
Jag ska resa runt i Sverige och tolka de tre första veckor i april, så tiden lär ju gå fort.
Det är en del saker kvar, men det börjar att dra ihop sig.
Så ser det ut iallafal(för de som undrar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0