sjuk och tillbaka

nu var man tillbaka i sverige.
resan gick bra, tolkningen, hyfsad, jag blev sjuk med feber, snor, tårar i ögonen och hela kittet.
nu är det i stort sätt bara ret hostan kvar.
slö och går som zoombi.
hunnit fylla 25 år, har tillbringat den hela dagen i moskva, kvällen på arlanda och sent på kvällen hemma i umeå.
förut har jag tänkt göra ett stort party,nu till helgen, med hemlagade kakor,tårtor och  vänner.
men nu är jag så lat och trött så jag orkar inte fixa något party, fast skulle vilja det.
25 år, hälften till 50, ursh vad deppig man blir bara man tänker på det.
läste brevet som jag skrev när jag fyllde 20, som jag skulle öppna när jag fyller 25.
det var grymt roligt att läsa, hur man trodde då livet skulle se ut nu, vad man hade för önskningar och drömmar.
kan säga inte mycket av det blev uppfylld, ,men mycket stämde in ändå.

har fått så otroligt mycket ryska böcker från vänner i ryssland, så det blir mycket tid framför böcker nu.

har passat på och köppt massvis med vitt shoklad och oskalada solrosfröna

och har en tjock bunt med papper att översätta

Kommentarer
Postat av: Jennelie

Vad duktig du är!

Stackars gumman som fick en så trist födelsedag!!!

Hoppas det blir desto roligare i helgen!

PUSS OCH KRAM!

Jejje

2009-03-13 @ 14:24:08
URL: http://jennelie.blogg.se/
Postat av: Set

Välkommen hem till Sverige! Och grattis lite i efterskott!

2009-03-13 @ 22:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0